2009. szeptember 11., péntek

A vatera elérhetőségei, cégadatai (cím, telefonszám, fax)

Vatera.hu cég adatai a http://www.e-cegjegyzek.hu/-ról

VATERA.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.


Egy kis internetes kereséssel az alábbi infókat lehet találni:

Levélcím: Vatera.hu Kft.
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
Fax: 336-0345


VATERA HUNGARY KFT.
Magyarország MARGIT KRT. 31-33. I./4
1024 BUDAPEST
fax Fax: 06-1-336-0345
GEO: 47.510880, 19.031590
Honlap:www.vatera.hu


Vatera.hu Kft.
Információs rendszerek - Budapest
Cím: 1123 Budapest, Alkotás utca 17-19.
Telefon: (1) 336 0344


Vatera.hu Kft.
Kiskereskedelem - Budapest
Cím: 1024 Budapest, Margit körút 31 33
Telefon: (1) 336 0345

50 megjegyzés:

  1. MIÉRT NEM LEHET TELEFONON ÖNÖKNÉL ÜGYET INTÉZNI???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendszerben "kötelező" az értékelés csak éppen soha nem fogadja el amit értékelek és küldeni szeretnék még a legudvariasabb szöveggel is hibát jelez. Igy inkább lemondok arról amit a vezetőségük kötelezőnek titulál. Üdv.

      Törlés
  2. 310,-Ft-os tartozásra VÉGREHAJTÓ 4062,- Ft-ot számolt fel. Miéárt nem értesítettek pl sms-ben vagy a címemen levélben? Felháborító!

    VálaszTörlés
  3. Drága credit express barátom küldött egy levelet ami szerint én tartozok 365 forinttal a allegroup.hu kft.nek, de nem csak ezt kell kifizetnem, hanem a Adminisztrációs költséget is ami 3125 forint.... Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  4. Endre, Norbert: Pont ugyanilyen összeg jött ki nekem is. Nem volt netem, de se sms, sem egy rohadt csekk nem jött. Most meg admin.költség címen 1000%-os kamattal akarja beszedni ez a senkiházi cég? Miért nem küldd egy csekket tőke+50, vagy 100%-os kamattal? Ezt kizárt, hogy befizessem, ha megfeszítenek sem fog belőlem élni ez a sok ingyenélő parazita...szerintem Ti se tegyétek, a vatera szabályzatában ott van a csekk, és az sms...meg kellett volna próbálniuk értesíteni, az e-mail elektronikus aláírás híján nem mérvadó, ha pert indít a parazita-behajtócíg, elbukja...

    VálaszTörlés
  5. Nem értem még mindig .... hogy 2 hát után küldik a csekket plusz 200 ft-tal , ... mert nem fizettem banki úton , de nem küldték a csekket, hanem 1 hónapra rá !!! emailt, smst , levelet nem kaptam!!! milyen jogotok van h behajtó cégnek külditek ?? 1 hónapra rá? ja és le voltam tiltva 1 hónap múlva! és ki küldtek egy csekket a behajtóktól Credit express-től ami 5568 ft . BE FIZETTEM!!! ha már nem küldött a vatera csekket ..... de zaklatnak !!! hogy nem fizetem de már másik behajtó cég keresi rajtam az összeget ami 4083 ft!!!! ez MÁR MÁSIK BEHAJTÓ CÉG!!! Credit Forte .... Még mindig nem értem ??? h le vagyok tiltva a vateráról és még mindig követelik a pénzt de már be fizettem réges régen ... a csekket szeptemberben!!!.....................Ja és 2600 ft-ot kellet volna fizetnem a vaterásoknak :D és 5568 ft-ot fizettem ki a behajtóknak!! És még mindig nem értem mire föl kell még fizetnem!!!!!!!! ..... Köszönettel: Deák Zsolt

    VálaszTörlés
  6. Ugyan így jártam...tartozásom gyűlt fel a Vateránál ( Pedig 0 ft-al száltam ki, azaz hónapokig nem használtam), na mondom, eladok pár cuccot..mennék fel az oldara és le vagyok tíltva tartozás miatt.Mondom az igen :D Olvasom tovább hogy hát ők bizony küldtek nekem 3db emailt a tartozásról :-) Itt az a bibi hogy beszéltem volt gazd tan, és jog tanárommal és a következőt mondta:Sima 60ft-os bedobós fehér levél és egy email NEM SZÁMÍT hivatalos értesítésnek, csak is telefonhívás és egy tértivevényes levél :) megnéztem a postafiókomat, és tényleg ott volt a 3dbemail :) majd 1 hétre rá jött egy levél a creditforte-tól ( nem ajálva, csak sima fehérként bedobva) hogy van tartozásom ! kamat 2 ft(!) !nem is tudom mit jelentsen ez :-D) és Adminisztrációs díj ! 4738ft...ezzel megint csak az a bibi hogy se a vatera nem tájékoztatott a tartozásról, és a behjató levele se állja meg jogilag a helyét.
    A lényeg hogy NE FÉLJETEK!!!! a behajó LEVELÉT MINTHA MEG SEM KAPTÁTOK VOLNA!!!!!fizessétek ki a vatra tartozás és kész, SOHA TÖBBET SEMMIT!!! nekem már 9 levelem jött, 3 hete bedobtak nekem egy ügyvédi levelet a creditdorte-tól hogy megyek a bíróságra felvagyok jelentve 3 nap és jelentkeznek...azóta is semmi:) a lényeg hogy MEGSE KAPTÁTOK A BEHAJTÓ LEVELET....

    VálaszTörlés
  7. Én tartoztam 1500Ft-al, és 3000Ft-al, eböl befizettem 1500-at csekken, de a háromezret már csak utalni tudtam volna ezért inkább kértem tőlük csekket, de azt nem kaptam, helyette kaptam behajtásos csekket nyolc ezer forintról, érdeklődtem, hogy hogy lehet megoldani a dolgot és azt mondták, hogy küldjem el a csekkemet mailben. El is küldtem és rá párnapra hívtak, hogy ők sajnálják, de a vatera rendszere így-meg úgy bla-bla-bla legyek szíves kifizetni újra az 1500Ft-ot + még a behajtás költségét is. Te hát a "rencer miatt" kénytelen vagyok fizetni a mocskoknak 9ezer pénzt vagy különben vissza sírom még a 9ezrescsekket.
    A vatera egy rohadt csaló banda. Ha az utcán vásárolsz idegentől akkor nem szívod meg úgy mint ha a vaterával üzletelsz.

    VálaszTörlés
  8. 310ft = 4152ft a vateránál... Az email jogilag megfelelő értesítési forma??? Nem hinném de a kis buzik beletették a szerződébe... A vatera bekaphatja a FASZOM. Megyek az ebayra ott még el is lehet adni a dolgokat. De ez Magyarország. MENEKÜLJETEK!!!!

    VálaszTörlés
  9. Apró vitánk a postai küldemény árával kezdődött, amelyet ők sokalltak, a postások meg keveselltek. Udvariasan megkértem őket, hogy töröljék a felfüggesztésemet, mert a postadíjat nem én találtam ki, erre a válaszuk a következő volt: számlatartozás miatt fiókját korlátoztuk, termékeit pedig lejárt státuszba helyeztük. 3 óra alatt úgy döntöttek, hogy mégsem kívánnak tudomást venni a befizetett számláról, még akkor sem, amikor elküldtem nekik a bizonylat másolatát, idáig 30 alkalommal az elmúlt 4 napban. 4 nap után ma délelőtt kaptam az első levelet, amelyben közölték postai díjszabásukat, biztosítottak, hogy a díjszabás miatt korlátoztak, nem pedig a befizetés elmaradása miatt. A mai napig díjhátralék miatt elérhetetlen a fiókom, annak ellenére, hogy letelt a 72 órás letiltás, annak ellenére, hogy a licitált termékemet törölték, annak ellenére, hogy a számlám 4 napja be van fizetve és ezt idáig 30 alkalommal igazoltam nekik. Nos ezek után javaslom mindenkinek, hogy keresse fel az expressz, startapró, harverapró, cserebere.hu oldalakat, mert ott nem basztatnak. És végül a legnyomósabb indok a Vatera végleges elhagyására: a jutalék és ezzel járó követeléseik összegei tőlem havi 45-48000 forintot zsebelnek be, a 6%-os jutalékból kiindulva ez bizony majdnem 800000 forintos havi forgalmat jelentene! A hirdetett cuccaim összértéke ebben az egész évben összesen nem haladta meg a 300000 forintot. Szerintük a kiemelés az aukció kezdetével indul, amit leszámláznak, (legutóbb 6000forint) de amikor lejárt státuszba kerülnek a cuccok, ezt köteles az ember kifizetni, annak ellenére, hogy van amelyik csak 1 napot volt fent. A Vatera felvásárolja sorban a netes aukciós portálokat (teszvesz, apród, stb.). Figyeljetek, mert ezeken az oldalakon is ugyanez az eljárás: heti számla, követelés, behajtás (bírósági végzés nélkül). Ha valaki ért közületek a facebookhoz, teljes lelki nyugalommal felteheti a levelemet, hogy legalább mások ne legyenek szenvedő alanyai és kiszolgáltatott személyei néhány elérhetetlen, internetes portál mögött bujkáló tolvajnak.

    VálaszTörlés
  10. AZT a szájbabaszott kurva Anyját a Vaterának!!!!
    Megint Én vagyok Most este 11kor zártak ki megint 72 Órára!!!!Állítólag Tilos linket helyeztem el,erre törölték.Oké.Mondjuk 1 Figyelmeztetés.Erre most akarok belépni olvasom hogy:
    Fiókodat 72 órás ideiglenes korlátozás alá helyezte!

    Az allegroup.hu Kft. fenntartja a jogot bármely felhasználó
    korlátozására, vagy bármely tranzakció vagy további információ
    törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik a piactér
    megfelelő használatával vagy a Vatera szabályzatával ellentétesnek,
    rágalmazásnak, törvénybe ütközőnek, sértőnek vagy erkölcstelennek
    minősül. További információért olvassa át a Vatera szabályzatát vagy
    vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

    Na szóval Figyelmeztetés nem jött!!!
    3 után kizárhatnak.Nem tetszett a levelem amit írtam Nekik Puff....Kizártak 72 órára.Most aztán írtam Nekik hogy készüljenek 1 fasza Polgári peres eljárásra mert beperelem ezeket a Fasz szopókat.Remélem a Tárgyaláson el meritek majd mondani a gondotokat és Véleményeteket.Mert szívesen várok mindenkit a tárgyalásra!!!
    Nekem most 76.000 Forint értékű cuccom van fent eladásra amik lejárnak 2 napon belül!!!
    Megint megkárosítanak,múltkor 40.000rel most 76000rel ezt nem nyelem be!!!Ha Per hát PER.
    Nincs Valakinek 1 kézi gránátja véletlenül???
    Mert Én most felautóznák a Vaterához és bebasznám azt a Gránátot az irodába!!!Nem viccelek,elszállt az agyam!!!

    VálaszTörlés
  11. Tiszteletem.A Vatera többszörösen megsértette a jogaimat és termékeim
    eladásában korlátoz második esetben
    .Kizártak 72 órára,egyetlen figyelmeztetés nélkül!!!
    Írtam 1 levelet amikor 1 hozzászólásomat törölték.Valószínű idegesen
    de nem trágár módon.Erre válaszul rá 2 órára holt egyszerűen kizártak
    72 órára.
    Hangsúlyozom felszólítás küldése nélkül.Ezt másodszor teszik ezt Velem
    már-már személyem ellen irányuló támadásnak veszem.
    Feljelentést teszek ellenük,és ha per lesz,sok ember mögém áll
    majd,rengeteg átvert emberkét ismerek sajnos.
    kérem nézzenek rá a Vatera körmére 1 kicsit,mert nem európai
    demokrácia elvén járnak el!Gondolnak egyet és hopp kizárnak 72
    órára.Jrelzem értékes termékeim vannak feltöltve.Egyszer már töröltek
    1 aukciómat a lejárat előtt 2 órával,amivel közel 10.000 forint
    veszteséget okoztak.
    Most olyan 40.000 Forintos kárt készülnek elkövetni ellenem,és ezt már
    nem nyelem le.
    Fogadok egy ügyvédet és elindítom a pert Csalás,és vagyoni kár
    okozásáért.Igaz az Afriikai kizsákmányolás jegyeit ötvözik kis
    Országunkban,de könyörgöm
    ez nem az Afrikai gyémánt bánya ahol a seggünkben turkálhatnak.
    Elnézést de nagyon feldúlt vagyok!
    Kérem lépjenek a Vatera sorozatos átverései ellen.

    VálaszTörlés
  12. Ja bocsi ezt most írtam a Fogyasztó védelmi Hivatalnak!!!

    VálaszTörlés
  13. Képzeljétek engem is kitiltottak, mert azt mondták, hogy az ellenőrzésnél kiderült, hogy az adataim nem felelnek meg a valóságnak, de könyörgöm melyik adataim?
    A személyim és a lakcímkártyám másolatát küldtem el nekik, a kérdésemre azt a választ kaptam, nem mondhatják meg, hogy miért nem vagyok valódi.
    Van még egy kifizetetlen számlám, elindítottam a fiók törlése funkciót és küldtek is egy e-mailt, hogy sikeres volt, de most hogy fizessem be a számlámat?
    Most engem is meg fog keresni a végrehajtó?
    Akkor felmegyek a Rákóczi útra, de rájuk borítom az asztalt.

    VálaszTörlés
  14. Én augusztusban töltöttem fel 2 lakáshirdetést, az egyik feltöltési díja 500, másik 1000 forint volt. Ezen kívül számon kértek rajtam 700 forintot nem tudom miért! Befizettem a 2200 forintot utalással, majd néhány hétre rá ismét számon kértek rajtam 1000 forintot. Nem értettem, gondoltam, talán újra megjelent, de NEM. Ekkor írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy magyarázzák meg ezt a tartozást. Kaptam erre egy emailt, hogy kollégánk az elkövetkező napokban felveszi önnel a kapcsolatot. Hát ez nem történt meg!!!
    Ezután még 3 fizetési felszólítást kaptam emailen, amire én mindig írtam egy újabb emailt, amiben kértem, hogy válaszolják meg, mire kell fizetnem. Egy alkalommal sem kaptam választ!
    Ma kaptam egy behajtó cégtől egy levelet, 5000 forintos számláról. Érdekes Őket fel tudtam hívni!
    A vaterát NEM
    Kérdem én : nekem nincsenek jogaim? A kérdésemre még válaszra sem méltatnak? Hát tőlem várhatják azt a pénzt! Inkább leülöm, ha a bíróság nem az én oldalamon áll majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velem otszaz forintert akarnak behajtot küldeni. Jelenleg csekken tudnam fizetni de nincs ilyen opciojuk az ügyfelszolgalat pedig nem elerheto. Sosem adtam el az oldalulon. Evek óta inaktiv vagyok

      Törlés
  15. Én is csatlakozom az előttem szólóhoz. Az eladók akik a termékeket árulják állandóan a banki előre átutalással jönnek de ez csak humbug ezzel takaróznak hogy csak azután küldik postán a terméket komolyan mondom ez már nem normális. Én is többször megjártam a Vaterán engem is többször átbasztak. Ja és egy figyelmeztetés:
    SENKI NE VÁSÁROLJON A VATERÁN MERT CSAK ÁTVERŐ ÁTBASZÓ NAGY PIACTÉR!

    VálaszTörlés
  16. Szerintem személyiségi jogokat sért a vatera azzal,hogy az értékeléseim között látható hogy mikor,mit,milyen értékben vásároltam. Ehhez senkinek semmi köze nincs,szerintem az értékelés maga a lényeg,a többit nem kéne kiadniuk.
    Én sokszor kerülök olyan helyzetbe amikor bekérdeznek hogy: Látom sok ilyen-olyan cuccot vásárolsz... - Tényleg?! Közöd?!
    Írtam a vaterának ezügyben,az volt a válasz,hogy jelenleg nem megoldható hogy kiszedjék. Igazi lerázó válasz. Egyszer valaki beperli őket ezért,ebből marha nagy bukta lesz. Nem hiszem hogy ez jogilag korrekt dolog lenne. Lehet hogy elém tettek egy szerződést amit aláírattak velem, de ha azt iratták volna alá hogy beleegyezem hogy kicsempészhetnek az országból,attól az még bűncselekmény - őket nem védi az hogy én azt aláírtam. Ennyi.
    Nagyon sok nyomozó magyar van,aki szeret mások életébe könyékig,sőt hónaljig vájkálni,kutakodni olyanhoz,amihez semmi köze (hiába nyilvános) - végülis a ház ablaka is nyilvános,mégsem illik kukkolni,nekem meg rendszeresen kérdezősködnek az eladók.
    Én nem értem. Nem elég hogy megnézi miket vettem (lehet hogy intim dolgot is),és utána még pofátlanul be is kérdez?! Amit most írok nem egyedi eset,több évi rendszeres tapasztalat - 10-ből 5-en kérdezősködnek!!!!!
    Abban az országban ahol sok évig lehetett vájkálni-feljelentgetni (és ez most is probléma,csak a net miatt lazább az erkölcs),ott rendkívül felelőtlen a vatera hogy ilyet enged nyilvánosan látni.
    Teszem hozzá,hogy a közértben nem zavar hogy más látja a kosaram tartalmát,de ezen a webes felületen nem örülök a láthatóságnak - legfőképp a megjegyzések miatt. Ezt egy html programozó szerintem 10 perc alatt kiszedné,hogy innentől csak azt lehessen látni: Minden rendben ment,vagy nem. Nem tudom az ebay-en is nyilvános minden vásárlás adata?

    VálaszTörlés
  17. Ugyan így jártam én is, 1560 Ft-ból 5870 ft lett a drága credit expressz által! Pedig én sem használtam már vagy 2-3 hónapja a veterát, és erre egyszer csak jön a levél, először azt se tudtam mi ez?! Felháborító! Nem tudom milyen következménye lehet ha nem fizetek? Nincs a nevemen semmi amit el tudnának venni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóra! Én is ugyan ebben a helyzetben vagyok, hát én sem fogok nekik fizetni egy forintot sem. Ez a vatera egy rohadt csaló banda! Én nevemen sincs semmi, ilyen esetben szerintem semmit! Vagy esetleg bírósági eljárást indítanak ellenem, de nyugodtan állok elébe hát csinálják a köcsögök!! Úgy, hogy nyugi van! Üdv:

      Törlés
  18. A vatera egy nagy lehúzó oldal. Próbáljatok olyan aukciós oldalt, ahol nem kell fizetni a feltöltésért és az eladás után sem jutalékot. Van pl egy új portál, ahol ezek ingyenesek a goofri.com oldalon

    VálaszTörlés
  19. Én is így jártam küldött levelet a behajtó még aznap befizettem és már egy hete hogy nem tudok belépni és törölni a profilomat!

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok ! én is megérkeztem :D lehúzós tetü oldal :D 800 forintért. amikor 15-20 cuccot eladtam már ott és fizettem mindent .. most meg ugye nyilván törlöm magam. nekik ez megéri 800 ért.... szarfaszu magyarok :D tönkre is fognak menni

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Volna egy kérésem. tudnátok segíteni. Újonc vagyok. A Veterán eladtam egy órát és egy karkötőt és egy Arany fülit. Sajnos a fülit egy hónap után vissza mondta az illető ,hogy még sem kell. Akkor még Nem adtam vissza jelzést a vatera felé mert az illető váratott.Vissza mondás után megírtam hogy negatív nem kell az illetőnek. Egy hónapon belül a Vatera ki küldöd egy számlát melyben ez állt 3790 -Ft. ott fizessek be Banki úton. Azt szeretném kérdezni ha nem adtam el a fülit azért is fizetnem kell? Várom a válaszotokat Üdv Viola

    VálaszTörlés
  22. Mai napon levelet kaptam a creditexpress-től egy szeptemberi pár forintos tartozás miatt, mert nem sikerült eladni a termékem. Semmi felszólítást, semmi e-mail-t nem kaptam róla. Masok fél év után küldik a végrehajtót de addig tértivevénnyel értesítgetnek. Nem sikerült eladni, de még fizessek is? Undorító banda soha többé nem vaterázok!

    VálaszTörlés
  23. Azért az rohadt érdekes, hogy az ugyanehhez a csoporthoz tartozó cseh "vaterán" (aukro.cz)
    - van telefonos ügyfélszolgálat 9 és 16 óra között (573 775 577)
    - közvetlenül kapcsolatba lehet lépni az eladóval:
    1) az egyik eladónak az aukro.cz-n keresztül üzentem, és arra már a privát e-mail címérõl válaszolt
    2) egy másik eladó az aukciós adatlapján kontakt információkat (telefon, e-mail) adott és adhatott meg.

    Szóval ez a cég csak nálunk ilyen szemét... magyarul nem az allegro group (és a Naspers) ilyen kretén, hanem az allegro group HU kft. ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csaló, szélhámos, agybeteg szemetek a Vatera HU!

      Törlés
    2. És csaló szélhámosok is!
      Játszák a kiskirályt mert hagyják nekik!
      De vajon meddig verhetik át a Magyar kisembereket?
      Jön még kutyára dér? Vagy inkább úgy: Jön még kutyára VATERA!
      Ne foglalkozzatok a VATERÁVAL!

      Törlés
    3. "Hányok" ha csak a Vaterára gondolok is!

      Törlés
    4. "Hányok" ha csak a Vaterára gondolok is!

      Törlés
  24. Én vásároltam a Veterától terméket és nem az vólt a csomagba aminek lennie kellett volna. Az eladó egy részét kicserélte. Most fogyasztó védelemnél van a dolog. Rajk Sándor eladóról van szó. Ü-József-Csépa----

    VálaszTörlés
  25. Csalodtam Az eladóba-és a Vaterába is.

    VálaszTörlés
  26. Csalodtam Az eladóba-és a Vaterába is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ügyet elindítottam a FGYTó Védelemnél. Reméllem részemre jó vége lesz. A VATERA-úgy ahogy van be kellene zárni a Boltokat és az Eladókat egyaránt.

      Törlés
  27. Érdeklődés!!!
    Van még valaki rajtam kívül aki levelet kapott a Vatera által továbbított CE Mo-i behajtó cégtől???
    Nem értem miért kell nekem fizetnem 6000Ft-ot,ha nem volt semmi eladásom és már 4-5 hónapja inaktiválva vagyok.

    VálaszTörlés
  28. A VATERA-behajtsa a tartozását- da ha ök tartóznak nem akarnak fizetni. Nekem újként adtak el egy DVR-6604-es 4-kamerás szettet, benne van egy jelszó -nem lehet használni.A jelszót nem lehet törölni. Ü-József.

    VálaszTörlés
  29. Én úgy jártam a Vaterával, hogy hírdetni szerettem volna a honlapjukon egy telefont. Regisztráltam, elküldtem a saját számlámról a reg. díjat és minden adatot. Egy hibát követtem el, az internet előfízetésem a feleségem nevén van aki más címen van. Kettő házunk van egymás mellett. Na ez pont elég volt a vaterának, hogy megbizhatatlan eladó legyek, és a közzététel után felfüggesztette a hírdetésemet, kérték a személyi azonositásomat, elküldtem és két óra múlva törölték a hírdetésemet. Utólag kinyomoztam azért, mert az internet előfizetés a feleségem nevén van. Az e-mail ip címe alapján nyomozták ki. Most kaptam tőllük e-mailt tartozok 1250 ft-al??? De sehol sem tudok panaszt tenni, mert se egy e-mail, se egy cím hogy hol lehet panaszt tenni. Most az RTL Klubhoz fordultam (híradó) hozzák nyilvánosságra! Javaslom ti is forduljatok az RTL-hez mert csak akkor foglalkoznak a Vaterával ha rendszeres panasz érkezik!

    VálaszTörlés
  30. Itt foglalkoznak a panaszaval:

    Fogyasztói panaszával 2017. január 1-től a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, melyek elérhetőségeit itt találhatja meg: https://jarasinfo.gov.hu/

    VálaszTörlés
  31. üdvözlete hogy lehet egy leadott értékelést módosítani? aca84(1582) (Eladó) Semleges 2018.08.30. 20:41:03 2656444424
    A vevő korrekt volt szólt időben hogy tévesen ütötte le a terméket. Sajnálom hogy nem jött össze de korrekt!
    Az értékelő szerint az adásvétel nem jött létre. A sikertelenség oka: Téves licit a vevő korrekten szólt

    VálaszTörlés
  32. Tisztelt Ügyfélszolgálat!
    Az online piac meg a számlaírás felelősséggel is jár, amit Önök nem teljesítenek! Nincs elérhető telefonszám, nincs díjszabási információ, de van egy csomó paragrafus, ami biztosítja az Önök felelősségrevonás mentességét. Ez a fajta üzletpolitika a másik alaptalan kihasználására irányul. Nem a program fogja megoldani az online piacteret, hanem egy együttműködés, ami Önöknél neincs meg. Nem fogom a Vaterát senkinek sem ajánlani és én sem veszem igénybe.

    VálaszTörlés
  33. Velem is ez történt. Most otszaz forint miatt akarnak ram behajtot küldeni. Én be is fizetnem de csekken tudom csak jelenleg. Nincs ügyfelszolgalat amin tudnek veluk értekezni. Erre rögtön fenyegetoznek.

    VálaszTörlés
  34. Az 5140 Ft-os káromat nem fizették ki.
    A piactéren hibás maszkokat kaptam egy eladótól
    Kértem a cserét. Nem volt ugyanilyen, csak ráfizetéssel tudtak kicsit eltérőt cserélhető szűrőset küldeni. Az eladó nem kérte a hibás visszaküldését. Az új terméket kedvezményes áron ígérte küldeni, és bár kifizettem ezt az árat és még egy postaköltséget, a terméket nem küldte el. A károm 5140 Ft volt, nem 100 ezer sőt 5-ször százezer, de ezt sem fizették meg. Ez egy hamis reklámozással megvalósított tisztességtelen piaci magatartás. Rendkívül veszélyes, hogy el kezdték felvásárolni a hazai online piactereket. A hamis reklám sok pénzt hoz.

    VálaszTörlés
  35. Az adatokkal is visszaélnek. A kiközvetítésre átadott adatokat visszatartják. Nem kaptam meg a csaló eladó címét. Az eladó azt nem küldte el, a Vatera pedig nem adta ki. Így nem tudtam az eladót feljelenteni. Többeket is becsapott és ki is tiltották a Vateráról.

    VálaszTörlés
  36. A Vatera egyáltalán nem biztonságos! Számomra egy gusztustalan trutyi. Egy fertő. A fogyasztóvédelem is megszűnt, a Békéltető Testület is egy nagy... csalódás. Úgy gondolták, a Vaterának joga van fizetni, vagy nem fizetni. Meg hamisan reklámozni, meg tisztességtelen piaci magatartást tanúsítani, meg visszaélni az adatokkal. A Vaterának mindenhez joga van, a kis idióta vevőknek pedig semmihez sincs joga. Ja!

    VálaszTörlés
  37. A vatera egy semennyire nem biztonságos vagy korrekt hirdetési felület. Csak 2020-ban másodszor járok úgy, hogy törvényesen megvett árut nem adnak át, illetve megvétel után másnak adnak el! Ezek után nyilvánosan, súlyosan becsületsértő, rágalmazó minősítéseket állítanak ki a jóhiszemű vásárlóról közönséges csalók, mely nyilvános minősítéseket (bűncslekmények) a vatera többszörös felszólításra sem távolítja el! A vatera egyértelmű kereskedelmi csalások és személyiségjogi köztörvényes bűncselekmények elektronikus színhelye, terepasztala a személyes tapasztalataim alapján!

    VálaszTörlés
  38. Nem tudok licitálni, nem kapom meg a kódot! Többször probáltam, semmi eredmény, s nem mondja, hogy hol a hiba. Telefon nincs, e-mail nincs. Szerintem ez egy humbuk vállalat, azokat sajnálom leginkább akik beraknak árúikat, hogy eladják! Nagyon felháborító!

    VálaszTörlés
  39. EZT OLVASSÁTOK EL , HÖLGYEK - URAK ! MEGHIRDETTEM ( ÉN BAROM) EZEKNÉL A JELLEMTELENEKNÉL 1 Db. AZAZ EGY DARAB LÉGPUSKÁT ! EL IS ADTAM , CSAKHOGY NEM AZ KÖZREMŰKÖDÉSÜKKEL !! A " jófogáson "! Az a napokban jött az értesítés a VATERÁTÓL , HOGY FIZESSEK NYOLC EZER FORINT KÖZVETÍTŐI JUTALÉKOK. KÉT ELADÁS UTÁN !! ÍRTAM NEKIK , NEM NÁLUNK ADTAM EL A TERMÉKET ! EGYÉBKÉNT IS 1 DB. VOLT ,NEM KETTÖ ! VÁLASZ A SZOKÁSOS. MANTRA :. A RENDSZER ÍGY ,A RENDSZER ÚGY ....!! BLA BLA BLA !! KÜLÓNBÖZŐ ANONIM KÓDOK , AMI MÖGÖTT ÁLLÍTÓLAG EMBEREK VANNAK , AKIKNEK ELADTAM A TERMÉKET !! ÉRTITEK : EGY DARAB PUSKÁT KÉT KÜLÖNBÖZŐ VALAKINEK !! HIÁBA AZ ÉSZÉRVEK , TÉNYEK !! 8.EZER !! MOST JÖN AZ HOGY. ÜGYVÉD , NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG !! ENGEM NEM FOGNAK LEHÚZNI !! HA ÍGY SEM MEGY , MARAD A MÁSIK MEGOLDÁS , DE AZT NEM RÉSZLETEZEM !! CAPÍSI ? SOK SIKERT MINDENKINEK !!

    VálaszTörlés
  40. The Casinos Near Me | Find Casinos Near You in AZ
    Casinos Near Me · Bally's 파주 출장마사지 Hotel & Casino · Golden Nugget · 밀양 출장마사지 Hollywood Casino & Raceway · 통영 출장샵 South Point 경상남도 출장마사지 Casino Resort 안성 출장샵 · Bellagio

    VálaszTörlés